Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-04, 18:35   #13
Marianne
Livsdesigner

Marianne sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Kanel

Jeg drikker masse kaffe og har gjort det hele tiden..og enda har jeg gått ned jevnt og trutt.
Pepsi Max er jeg avhengig av og i perioder går det med rundt en liter per dag.
Jeg velger å tro at kaffe er greit..om en ikke altfor sundt.

Det var en trøst å høre, kanel. Jeg vil gjerne drikke LITT kaffe nemlig!

Du skriver du har gått ned jevnt og trutt - og det ser ut som om du har gått ned 57 kilo - eller misforstår jeg nå? I så fall er det fantastisk !

Nille - jeg tror du har rett i at det er store forskjeller fra person til person. Både når det gjelder kaffe og andre matvarer. Og jeg er enig i at det er lurt å evt. kutte det ut dersom man ikke går ned. Jeg har tro på at kaffe OFTE kan være en årsak - men at det selvsagt spiller en rolle hvor mye kaffe du drikker. JEg drikker en kopp hver morgen og innbiller meg at det kanskje er greit. JEg er av og til for og av og til imot .

Ha en fantastisk kveld!
marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!

Sist redigert av Marianne : 25-10-04 kl 18:39. Årsak: Jeg kunne like godt svare nille i samme innlegg
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat