Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-07, 10:55   #31
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Muskelmasse og lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av donjuanwannabe, her.

Jeg vet ikke hvor mange forskjellige "nivåer" det finnes av vegetarianere, men jeg mente selvfølgelig de som kun lever på grønnsaker. Men de som spiser fisk og egg i tillegg spiser jo ganske sunt (men ikke optimalt). Men fisk er vel kjøtt? Ja, jeg visste det. Jeg bare stusset over noe på nettet om en mann som bare spiser grønnsaker og fisk, men dyr spiser han ikke fordi de skal få leve...og man skal ikke drepe osv.... Men er ikke fisk ett liv da?

Det er ikke slik at lavkarbo-kost gir deg plutselig større armer, men det stemmer at hvis man spiser lavkarbo så økes muskulaturen over hele kroppen grunnet det høye proteininntaket og fravær av karbohydrater. Du blir ikke bodybuilder riktignok, men muskelmassen øker ja så det er ingen myte.

Til bodybuildere:
Ron Coleman ser jo syk ut. Ser jo helt for jæ..... ut, kan vel ikke få slik kropp uten doping?

Clarence bass imponerte meg mest. Visste ikke at man kunne ha så mye muskler på siden jeg!! Ser jo ut som det er malt på ham. Jeg liker best normalt slanke kropper med superdefinerte muskler,slik som hvis han hadde hatt klær på så ser du ikke at han har en fantastisk kropp. Altså at vedkommende ser ikke spesielt stor ut med klær på, skjønner? Hvis du hadde sett Ron med klær så ser man jo at han er SVÆR med en gang. Lurer på han får klærne spesialsydd. Må ha jo den lårvidden på buksene og genser med xtrem v-stil.

tror overhodet ikke at lavkarbokostholdet har gitt meg større muskler (og gud hjelpe meg om jeg får det, hoho!), men et stadig høyere fravær av fett gjør at de kommer bedre fram. nå trener jeg veldig mye yoga også da. det hjelper på en del. jeg må også få lov til å si at smaken er som baken, og jeg synes bb ser grusomme ut! men likevel så er det fascinerende å se hvor langt man kan strekke en menneskekropp. jeg håper ingen tror jeg går rundt og har MUSKULØSE armer men jeg tror at uansett når du strammer opp ved trening, (eller er ung nok til at huden ikke har mistet sin elastitet), og du mister overflødig fettmasse som tilhører overvekt, så vil du få en mer tonet kropp. noe som seff er fint! men jeg kan virkelig ikke si at jeg ville ha sett to ganger (annet enn av overraskelse) etter de mennene som bubavon presenterte i bilder. *hutre*

jeg synes ikke det er feil å drepe dyr, jeg ser den biologiske og regulerte nødvendighet i det, men jeg synes måten vi utarmer dyr i industrien er veldig veldig stygg. lenge spiste jeg bare viltkjøtt, men tilgangen var ikke så stor. og når det går sa lang tid mellom hver gang man spiser kjøtt, så kan sikkert de fleste tenke seg hva som skjer når du først spiser det.
en annen ting er at jeg ikke tåler svinekjøtt ! vet det høres rart ut, men både jeg og min far har fått det påvist.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat