Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-07, 01:56   #10
Karin
Seniormedlem

Karin sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 69
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: "Fedmefaktor" i Dagbladet

Goggen - klok som alltid!!

Du setter fingeren på det meste. Og jeg er enig med deg i det aller meste.

Det var bare en ting som ikke er sagt til nå som jeg ville si: Han sier MAGERT kjøtt og fisk osv. . . Hvis han har skjønt det meste, hvorfor...? Nei, men han HAR jo faktisk ikke egentlig skjønt det meste. Vi sier halleluja fordi mannen sier gi blaffen i brød, men han sier også at vi skal spise potet, og så sier han magert kjøtt og sånt.

Jeg fikk vel ikke egentlig tak i hva han prøvde å si.

Han var IKKE enig med Statens Ernæringsråd, eller Grethe Roede, i at vi må ligge langt unna alt fett. . . Men det var ikke så veldig vektlagt det, da.

Derimot var han VELDIG på det at loff og grovbrød var like fetende . . . Eeeh???

Og så var poteter og frukt veldig ok, mens nøtter hadde en fedmefaktor på 63 eller noe. . .

Jaja. Jeg har jo da gått ned 37 kg på 1,5 år med Atkins, som jeg har sagt noen ganger før.

Personlig trenger jeg ikke noen annen eller bedre anbefaling av noe kosthold.

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat