Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-07, 20:38   #3
Snikende Saccosekk
Medlem

Snikende Saccosekk sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Alder: 48
Snikende Saccosekk har en fantastisk aura rundt segSnikende Saccosekk har en fantastisk aura rundt seg
Question

Sv: Slanking i Norsk Ukeblad

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

I samme nummer har man et oppslag om at 12 kvinner har forsøkt 12 forskjellige slankepiller. og jeg kan avsløre resultatet - de virker ikke!

Apropos slankepiller, så oppdaget jeg tilfeldigvis en ny pille i salg på Ultra, ved siden av lavkarbo-hyllen (lindberg, atkins ++). Den oppga en URL, www.l112.com og på selve pakken (hvis jeg nå husker rett) og på websiden http://www.l112.com/l112/htdocs/spra.../frame-nl.html står det "L112 is a certified Medical Device, Class III". Er dette noe svada de kan havne i bråk over? Utifra dokumentasjonen så kan det se ut til at den binder seg til fett, og konkurrerer således med Xenical men noe legemiddel er det vel ikke akkurat - selv om de sikkert vil at folk skal tro det.

Det kunne ikke falle meg inn å kjøpe det, men jeg ble litt nysgjerrig da jeg så de omtalte seg som en medical device :-)

startvekt: 165kg - mars 2011
Snikende Saccosekk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spisdegslank + egen Svar med sitat