Vis enkelt innlegg
Gammel 29-02-04, 21:37   #1
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Startvansker med intro - jeg er så sulten!

Hei alle sammen!

I dag var dagen jeg skulle begynne med Atkins og spise mere fett enn det jeg har gjort før. Men det det gikk ikke denne dagen heller...
Jeg begynte dagen med omelett av 3 egg og fløte til frokost. Så langt så greit. 3-4 timer etterpå spiste jeg 2 ss kokosolje og 3 kyllinglår. Men noen timer etterpå ble jeg sulten igjen og spiste nok en omelett pluss 2 ss Udo's Choice pluss 1 ss kokosolje.
Men jeg synes ikke jeg ble såå mett av dette!! Men jeg tenkte ikke mere på det, "jeg har jo egentlig spist nok på en stund nå". Men så plutselig sprakk jeg med en Pizza. Ja, det er noe galt med meg ://
Ikke helt flink nei. Er det ikke meningen at man skal blir kjempemett av fett? Og det var jo heller ikke noe småtterier av noen porsjoner av omelett og kylling jeg spiste heller.
Tenk at det skal være sååå vanskelig å starte på Atkins igjen, jeg som var så flink i 29 dager i strekk uten pizza, is, sjokolade, snop og brus. Skikkelig dum har jeg vært som plutselig sprakk. Irriterende.
Men jeg får bare begynne i morgen da. Ny måned, nye muligheter. Det er nå det gjelder!

Men jeg må ha noen gode råd på veien. Kanskje jeg spiser for lite variert? Spiser egg til frokost, og kylling til middag. Har gjort det lenge nå. Spiser også litt grønnsaker og skinke, majones, egg, salami osv. på jobb. Hva annet kan jeg spise? til middag og frokost da? Må vel se gjennom Atkinsboka etter oppskrifter.

Spiste også kjøttdeig en stund men ble lei det etterhvert. Har jo kuttet ut
nøtter og ost så det er ikke så veldig mye å velge i synes jeg. Det er jo så dyrt også å kjøpe biff o.l.
Kanskje jeg skal øke mye på kokosolje og Udo's Choice? Men det er vel ikke kokosolje, heller kokosfett. Der er jo fast. Kanskje det er en ide å oppbevare det i romtemp. så det blir mere flytende?

Veldig vanskelig dette her synes jeg. Har jo gått på Atkins mer eller mindre i ca. halv år nå men jeg har visst veldig mye å lære ennå.

Ikke meningen å klage for mye da - men er rimelig frustrert nå. Kommer jo ikke skikkelig i gang igjen. Vet jeg må ta meg i nakken. Jeg skal skjerpe meg - i morgen da skjer det!

Jeg begynner på 14 dagers intro!

Hadet bra alle sammen og på gjensyn!

PS! Har forresten bestilt engelske Atkins boka via tips her, kanskje det er ett godt kjøp?

Sist redigert av gv1 : 29-02-04 kl 21:39.
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat