Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-07, 04:31   #16
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Vil operere overvektige tenåringer (VG)

Du må ikke glemme at mange normalvektige er slanke fordi de passer vekten. ernæringseksperter er spessielt påpasselig med vekten for å ikke miste troverdighet.
Slankeoperasjon med fjerning av 90% av magesekken mener jeg er uheldig. Fint så lenge de er overvektige men når de har kommet ned i riktig vekt begynner problemene, for de vil fortsatt gå ned i vekt og bli slappe og undervektige. Åpner de strupingen på magesekken vil de legge på seg igjen og bli tykke i løpet av svært kort tid igjen.

Lavkarbo er kanskje ikke for alle men jeg er overbevist om at det er det eneste riktige for svært overvektige personer som har prøvd alt annet.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat