Jeg gleder meg til å se Fedonisten Live, jeg. Hun har så mange fine sanger, blir en stor opplevelse når hun skal synge for oss på julebord/grillfest eller hva det blir. Det var litt dumt at jeg ikke fikk vært med på turen din, Fedonisten. Jeg fulgte veibeskrivelsen din så godt jeg kunne, men fant ikke noen buet dør. Jeg gikk opp en bakke og fulgte den første svingen rett frem, men det var sikkert feil. Da kom jeg til en dør som var helt vanlig og firkantet, og bak der var det avslutning for han hedmarkingen med smilen. Så da ble det kaffe og kaker i stedet for lydbok og koselig tur med Fedonisten.
Når det gjelder den sangen, nalana, så trodde jeg også at jeg tok melodien med en gang. Tenkte på den der "Er du veldig glad og vet det, ja så klapp" eller noe sånt. Er det den du tenker på? Jeg fant ut at den ikke passer helt, men nå er ikke jeg verdens flinkeste sanger, så mulig andre får det til likevel. Den andre hørtes mer ut som et militærkamprop enn en sang, spør du meg. (Men det er det sikkert ingen som gjør ).
Nalana, kan ikke du få dattera di til å lese inn Don Quijote for meg. Den har jeg prøvd meg på ca. hundre ganger, men må legge den bort etter to,tre sider fordi jeg blir så trøtt hver gang. Den er jo også av mursteinsstørrelse sånn som Ringenes Herre, så da får hun trent seg skikkelig samtidig som broren får lest Ringenes Herre i fred (Den har jeg nemlig klart helt alene. )
|