Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-07, 04:41   #7
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Te med fløte... skjer det noe med forbrenninga?

Kaffe med fløte syns jeg er topp, får sånn arbeidslyst, og da vil jeg tro at det også øker forbrenningen Te inneholder ikke så mye koffein og da uteblir effekten. Visste ikke at te og fløte var godt. Det skal jeg prøve. Jeg bruker fløte i kaffien for at ikke kaffen skal tære på amalgankjeften min og føre til kvikksølvforgiftning. Med fløte i teen kan jeg drikke te også uten at det tærer på amalganen.

Å blande fett og sukker er ikke heldig. Da er det akkurat som om fettet ikke metter lengre, og da kan en spise veldig mye kalorier før magen er full.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat