Sv: Min vei mot bedre helse.
Opprinnelig lagt inn av Aline, her.
Jeg tror lavkarbo er bra med flytting Man holder seg mett lenger og får gjort mer mellom måltidene 
Takk for alle tilbakemeldinger. Det går nok greit og jeg kommer til å forhåndslage endel småretter som jeg bare kan varme i mikroen de dagene flyttesjauen står på som verst.
Jeg vil bare tillegge at nå i ettermiddag føler jeg meg helt normal igjen. Vanlig energinivå, ingen kvalme eller løs mage. Heller inge karbe cravings. Jeg har planer om å sjekke om jeg er i ketose når jeg kommer tilbake fra Thunder Bay (hvis jeg ikke har syndet i mellomtid). Jeg er omringet av sykepleiere og jeg vet at du har keto stix her. Jeg hadde et lite lager i hine hårde nybegynner diabetes dager. Jeg fikk stix som målte glucose og ketoner i urinen samtidig. Det var det eneste jeg hadde til å måle at jeg ikke lå for høyt i blodsukker.
Jeg fikk gratis graviditetstest før jul da jeg hadde gått over en uke over tiden med mensen. Den var negativ og mensen kom med brask og bram på lille juleaften. De er veldig greie her sånn med gratis tester og gratis medisin.

|