Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-07, 03:48   #7
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Vad er det som er vanskligast med å spise på restaurant?

Selv om jeg ikke syns det er så stort problem så hadde jeg kunne tenkt meg å krysse ut alle.
Næringsinnholdet kunne godt ha vært med for det er jo ikke godt å vite hva disse sausene inneholder, uansett så holder jeg meg unna sursøtsaus og sukkerkolør for det er jo bare sukkeret.
Det er jo egentlig ikke flaut å spørre, men jeg liker ikke å spørre for det, på samme måte som at jeg ikke liker å spørre om veien, det har liksom med at jeg vil greie meg selv. Hadde vært mye enklere om menyen inneholdt noen lavkarbomat som ikke var fettfattig.
Hvis jeg ikke spiser poteten blir jo porsjonen mindre, kan være ett problem hvis jeg er veldig sulten men ikke hvis jeg er i ketose.
Har også opplevd at det kan være ett problem for betjeningen på en veikro for der hadde de ferdige porsjoner og da visste ikke hun hva hun skulle ta i betaling når chipsen uteble fra porsjonen. Problemene med å spørre blir sikkert mindre jo oftere folk spør. Det er jo ganske vanlig at folk spør om litt endring på retten.

Sist redigert av Kristian : 19-01-07 kl 03:57. Årsak: tillegg
Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat