Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-07, 00:09   #5
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: sprm ang lindbergstart

For det første;
Det skulle ikke vært lov å kalle det for Soyafløte, det er jo ikke fløte! Fløte skal være basert på melk, ikke bønner. Så det så.

Siljevanilje:
Ettersom du ikke har så mye å gå ned, så kan du jo egentlig bare lage deg ett sunt kosthold basert på det du vet om sunn kost og de erfaringer du har lært av på din egen kropp? Spis sunt til vanlig med rom for "utskjeielser" av og til. Altså ikke følge noen spesiell plan men bare spise det du har lyst på (nesten). Du trenger jo ikke gå ned i så raskt tempo med den vekten du har nå. Derfor kan du bruke god tid og ikke være så streng med kosten. Og den dagen du har gått ned disse kiloene så vet du hvordan du skal spise resten av livet? (håper jeg da)

Håper ikke det var for dumt råd da.