Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-07, 20:01   #28
Bolla Piggsvin
Medlem

Bolla Piggsvin sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Oslo
Alder: 60
Bolla Piggsvin har en fantastisk aura rundt segBolla Piggsvin har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Drikk mye vann - men hvordan er egentlig vannet?

Opprinnelig lagt inn av mam, her.

Ser at de har fått smaker på disse posene. Sitron, appelsin osv. Noen som har prøvd det? Kan umulig være verre enn Fun Light, som jeg dessverre drikker for mye av. Merker at jeg blir sur i magen av det, og sliter med å venne meg til bare vann.

Enda verre er det at tre-åringen har fått smaken på saft. Han får stort sett vanlig saft, men vil drikke det jeg drikker. Ikke lett å forklare en tre-åring at saft er usunt, når jeg drikker det selv...

Har prøvd den med sitron. Jeg syntes det smakte fryktelig kunstig - eller kanskje ikke kunstig, mer som sitronolje (eterisk olje). Likte den ikke, men så liker jeg ikke saft heller. Et tips er å lage iste. Det finnes jo massevis av teer av bær, frukt osv. Til treåringen bør du vel velge en type uten koffein, men det finnes mange urteteer som er veldig gode. Datteren min har drukket hjemmelagde isteer siden hun var liten, i det siste har hun fått smaken på grønn te også - og det skal jo være veldig sunt.

Bolla Piggsvin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat