Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-07, 21:18   #3
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: alternativ til yoghurt?

Jeg lager min egen yoghurt. Av H-melk (noen ganger iblanda fløte) - fikk best resultat med det. Flere her inne lager den selv av kokosmelk (mum gjør det iallefall).

Jeg bruker FitLine sin basis - den inneholder 5 forkjellige bakteriekulturer, og den inneholder ingen konserverende eller stabiliserende stoffer. Når jeg lager en dunk holder den 1 uke i kjøleskapet. Om jeg ønsker søtere smak tilsetter jeg bær etc når den der ferdig - pr porsjon. Dyrt men godt *namme*

Å om noen lurer - NEI- jeg selger den ikke selv og jeg får heller ingen provisjon !