Unnskyld hvis jeg virker dum nå, men hvorfor drikker/spiser du den der kokosolja ?? Det har jeg ikke hørt om før ...??
Jeg regner med t du har lest boka før, siden du har gått på Atkins så lenge. Nå syns ikke jeg at kostholdet ditt ser ut som et typisk Atkins kosthold. En av de viktigste tingene å få i deg på Atkins er GRØNNSAKER. Det var ikke mye av det hos deg ? LITT grønnsaker er ikke NOK på Atkins !
Omelett er flott, men har du noe oppi omeletten ?? Vårløk, purre, paprika, tomat, ost, noen kylling/kjøtt rester...., salami skjært i småbiter...
Til kyllingen, kan du enten koke grønnsaker eller lage en salat. Ta en titt på tillatte matvarer under introen på denne linken, spesielt under grønnsaker:
http://karbojunkie.wilhelmsen.biz/fo...read.php?t=419
Klart det er lett å spise en pizza når du er sulten, men det kommer av at alt det du har spist er veldig lettfordøyelige matvarer med lite fiber. Magen din har ikke noe jobbe med ! Så hiv i deg på fiberrike grønnsaker. Svinekjøtt er ganske rimelig, koteletter er mettende og inneholder verdifult fett og hvis du lar fettkanten bli på når du steker. Koteletter med blomkålmos og broccoli er namnam !
Og drikk MASSE vann !
DANDR 2002/03 utgaven på Engelsk er et MEGET godt tips. På disse forumsidene finner du også mer og mer av dr viktigste elementene i den oversatt til norsk. Den norske Atkinsboka er utdatert og baserer på en eldre og utgått utgave av DANDR (99 tror jeg). Den inneholder derfor en del feil og unøyaktigheter, - i tillegg til at oversetteren har hatt en særdeles dårlig dag !
Dette her klarer du fint - ikke fortvil. Les trådene som er klistra her i forumet og hvis du har gammel bok, les den nye så snart du bare kan !
Jeg har boka framme hver dag - LYKKE TIL !