Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-07, 20:03   #3
Sondre
Medlem

Sondre sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Kristiansand
Alder: 44
Sondre har en fantastisk aura rundt segSondre har en fantastisk aura rundt seg

Sv: alle disse vitaminene vi må ta??

Hei og velkommen snuppelulla!

Jeg vet veldig lite on eurodietten, men jeg tar selv ganske mye tilskudd av vitaminer, mineraler, urter, m.m.. Det meste jeg tar er i pille/tablet form og det er til tider litt mye å svelge.

Rent personlig så opplever jeg en enorm effekt av de tilskuddene jeg tar. Jeg blir mer klar i hodet, jeg husker bedre. Klarer å konsentrere meg bedre. Har hele tiden godt med ekstra energi i kroppen. Hår og negler er sterke og vokser bra. Generelt sett så er kroppen min i et veldig "happy" form akkurat nå.

Jeg må ærlig innrømme at jeg tar mer enn de tingene jeg vet nok om. Men vil anbefale å bruke et Omega 3-6-9 tilskudd fremfor ren Omega 3, kommer selvsagt litt ann på matvanene dine men det er skader sjeldent å få for mye av noe godt.

Ta et multi-vitamin-mineral produkt så får du dekket de mest vanlige behovene for vitaminer og mineraler.

Har du behov for mer energi vil jeg anbefale en sterk utgave av Rosenrot (2000+ mg).

Hvis du har spesielle problemer så bør du ta ekstra tilskudd for å hjelpe for dette, men pass uansett på at du i det minste får i deg en vanlig anbefalt dose, og så kjører du på med masse sunn mat i tillegg . Husk å få i deg nok antioksidanter!

Sondre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ray & Terry's Longevity Program - www.fantastic-voyage.net - Leve lenge: http://longevus.blogging.no Svar med sitat