Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-04, 09:27   #778
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Noen ganger kan man bli beskyldt for de utroligste ting, ikke sant? Ja har dere opplevd det eller? Jeg blir så frustrert jeg - når noen beskylder meg for noe jeg HELT KLART ikke har gjort. Særlig hvis det er beskyldninger som forutsetter at jeg må ha vært fysisk til stede på et sted som jeg virkelig ikke har vært. DA blir jeg frustrert da!

Som nå fsjempli: Nå blir jeg beskyldt for å ha fått Musti til å sprute kaffe på veggen sin!! Kjære vene Jeg har jo ikke vært i nærheten av henne - ikke så mye som bitte-litte-granne kiling engang. Har bare sitti her jeg fsjempli.

Har aldri anbefalt noen å søle med kaffe heller. Har vi forresten ikke en egen kaffe-tråd???? Kanskje du kan gå til den og søle med kaffe din i stedenfor??

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon