Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-07, 15:00   #11
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Folk blir feitere og feitere.. men de trener jo!

Det er helt klart hensiktsmessig å trene. Men jeg har jo for min egen del bevist at kosthold utgjør minst halvparten av det der.

Jeg har et par tanteunger som begynner å bli veldig tjukke. Og det er fryktelig trist, for de er i tenåra og føler mye på det.
Og de har fotball og hockey og gudvethva av fysiskse aktiviteter på tapeten. Og så skjønner de ikke hvorfor de er tjukke.
Jeg får vondt i meg når jeg ser niesa mi sitter og helt uten annet enn motorikk putter i seg sjokolade etter sjokolade. Og det er som å speile seg femten år tilbake i tid når jeg ser hva som skjer med fysikken hennes.
Men hva kan jeg si... Søstra mi har gitt opp å mase, og de er hekta på søtsaker begge to, mens søstra mi er sunn som et spett.
Det er uansett et godt eksempel på at man ikke bare kan gjøre det ene og forvente at det andre følger på.

Når det gjelder trening for min del merker jeg at min heller lystbetonte form; yoga og rusleturer gir meg bedre kondis og mer energi, bedre rygg (jeg har hatt isjiias to ganger på tolv år, og generelt en skral rygg, men er nå helt symptomfri), og i det hele tatt en sterkere kropp.
Så man skal ikke kimse av det, altså! Selv om mange klarer å gå ønsket ned i vekt ved å bare spise riktig, så er den ekstra gevinsten skjønn, og det trengs ikke mange minuttene hver dag. Eller å gå i stedet for å ta bilen eller bussen.
Og nå som det er så deilig og freskt eplekinnvær ute i livet, da

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat