Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-04, 10:40   #787
Musti
Seniormedlem

Musti sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Sitat:

Nå har jeg vært borte i ti minutter og er allerede helt ute. Har noen idiotiske kolleger som ikke skjønner at jeg har andre ting å gjøre enn å jobbe. Derfor ringer de og forstyrrer meg midt i vorspielet vårt. Derfor er det fint hvis dere kan begynne å søke jobb her snart. Vi trenger flere som kan sitte her og tulle i arbeidstiden. De andre er så kjedelige atte, bare jobber de.

Skjønner ikke at du kan jobbe sammen med sånne folk jeg Ryli .... stakkars deg!!

Gi meg bare et lite hint om hvor du holder til så skal jeg sende min fantastiske CV og vips så får du en koselig arbeidsplass du også .... ei jeg jobber sammen sier at "du er så sosial du Musti"... vet ikke helt om det er med positivt fortegn men .... ikke mitt problem det eller ... at hu ikke liker sosiale folk?

Sitat:

Og det er fint hvis du kan søle ut litt av kaffen i kaffetråden, Musti. Det er ikke sunt for de, stakkar. Men hold deg unna pepsi max'en min. Det er mye av den i kaffetråden ogå, men den skal jeg ha for meg selv. Så det så!

Søle kaffe i kaffetråden til Marianne??? Tøkke jeg det vel!!!

Skal vi spleise på en 4-pakk PepsiMax
Neivel, nei .... kan kjøpe min egen PepsiMax jeg .... kansje du får smake LITT, men bare litt altså!!

"Snille" jenter får ingenting....

Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo