Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-07, 11:52   #8
LilleVille
Medlem
 
LilleVille sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 347
LilleVille har en fantastisk aura rundt segLilleVille har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva spiser dere som snacs?

Heldigvis gir søtsuget seg etter en stund for meg, så sjokolade og sånne ting savner jeg ikke så ofte..

Men hvis jeg skal kose meg litt, eller det er litt lenge til middag, eller jeg bare ikke gidder å lage mat... Så pleier det å bli noe av følgende:

Ost, gjerne vellagret.. Mannen min er også veldig glad i ost, og reiser nesten forbi SmørPettersen på Majorstua på vei fra jobb... Der har de masse god ost, vår favoritt er grottelagret Gruyere. Denne kan helt fint spises uten noe som helst tilbehør

Spekepølse. Kjøper ofte 3-4 pølser når jeg ser en selger.. Skjærer litt tykke skiver, og dipper i seterrømme... mmmm

Mandler. Prøver å ikke spise så mye av det da.. Pleier å ta en halvkilo av gangen og riste i tørr panne, da blir de myyyyye bedre! Mannen spiser også av disse, og greier ikke stoppe.. Så de varer ikke så lenge

Det er vel stort sett det jeg spiser som kan kalles "snacks"... Har noen sukkerfrie sjokolader i skapet, av merket Valor, kjøpt i Sverige. Men mister som sagt søtsuget, så de får stort sett ligge i fred.
Drikker en del Cola Zero da.. Og noen ganger Siesta X-tra.. Den har 0,6 g karber pr dl siden det er litt ekte appelsinsaft i, så det er ikke den brusen man bælmer en halvannenliter av om dagen på ketolysekuren.. Men et par glass til helgefrokosten istedenfor juice.. mmm

Spiste en del baconcrisp i begynnelsen, men det har jeg blitt fryktelig lei av...

__________________

LilleVille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, 50-70 g karber fra fiber og grønnsaker, 1200-1800 kcal om dagen. Svar med sitat