Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-07, 16:13   #12
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: noen som så

Var på jobb, så jeg fikk ikke sett det, men jeg skal laste det ned og se det senere.

Så må vi alle huske på at Skaldemans sannhet, som forøvrig funker for mange, - ikke er den eneste sannhet. Det finnes like mange sannheter som det finnes mennesker.

Vi bør være ydmyke og innse at sannheten for et menneske kan bety katastrofe for et annet.

Å påstå at Lindberg står innerst i blindveien, at proteiner er en blindvei, akkurat som gradering av karbohydrater er en blindvei, - vitner om like dårlig ernæringskunnskap som våre myndigheter. For Lindberg, gradering av proteiner og gradering av karbohydrater, funker faktisk for MINST like mange. På samme måte som kaloritelling og Grete R. og så funker for noen. Vi er forskjellige ! Dette har Skaldeman påpekt selv flere ganger, - og jeg antar han har med noe om dette i sin neste bok.