Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-07, 19:48   #4
LilleVille
Medlem

LilleVille sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Buskerud
Alder: 51
LilleVille har en fantastisk aura rundt segLilleVille har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sliter med å holde kontollen etter julepause

Jeg sliter med litt av det samme som deg etter jul.. Gikk ikke opp i jula, var syk og ikke så voldomt matlyst.. Men noe har nok satt seg likevel, for første uka tilbake i ketose gikk jeg heller litt opp enn ned... Selv om jeg har spist det samme som før jul.. Og da synker motivasjonen med en gang

Denne helgen er jeg alene hjemme, og da måtte jeg gjøre noen grep for å ikke gå på en smell.. Så nå har jeg vært i butikken og kjøpt GOD mat, bare til meg selv, for 600 kr! God ost, svinefillet, reker, spekemat, rømme, egg bacon.. Blir så lei av norvegia, skinke og makrell i tomat, for det spiser jeg til frokost og lunch alle hverdager...

Så jeg kan bare oppfordre deg til å variere lavkarbomaten litt, skjem bort deg selv med REN mat. Det er litt dyrere, så vi får kose oss i helgene vi som "alle andre"

LilleVille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, 50-70 g karber fra fiber og grønnsaker, 1200-1800 kcal om dagen. Svar med sitat