Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-07, 00:11   #5
Mum 4 2
Seniormedlem

Mum 4 2 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 54
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Sv: Ingen som har barn her eller???????

Opprinnelig lagt inn av Neri, her.

Kva forer de barna dekans med?

Mine vil ha brød, knekkebrød og gryn, og veldig glade i frukt.
Til middag et dei fisk og kjøtt, spess eine jenta, mi ho er skikkeleg kjøttoman. Grønnsaker et dei og.
Dei får lettmjølk, for det er jo det me får anbefalt. Skal eg helst gje dei H-mjølk?

Føler litt at dei skulle fått i seg meir feitt og protein.
Og, dersom eg beg å fore dei med meir feitt, samtidig som dei et karbohydrater vil dei då beg å legge på seg? Eg meinar -bør eg kutte ned på karb om dei får meir feitt? Dei er ganske tynne, så ikkje sånn akutt fare, spess eine guten min, han kunne faktisk trengt å feites opp litt.

Joda, jeg har hele 2 stk jeg. Og de er som de aller fleste barn, nokså bestemte på hva de liker/ikke liker. Men uansett så presenterer jeg de for all slags mat, lar ingen ting være tvang, og mat som de syntes var skummel før, blir plutselig ok.

Du finner forresten mange innlegg om du søker i eldre innlegg under barn og kosthold.