Sv: stemmer dette?
Opprinnelig lagt inn av Sanko, her.
En skal altså holde seg unna karbohydrater, og heller spise fet mat og drikke vann? Egg, bacon, smør, vanlig seter rømme og ikke lett rømme? Det høres litt "fantastisk" ut.... Og salater kan en spise? Samt at nå skal en ha dressing på?
Jeg MÅ ned i vekt :sukk: Kan dette være noe for meg tro...
Hva spiser dere i løpet av en dag?
Hva har dere med i nistemat? Jeg jobber en plass hvor vi ikke har mulighet til å kjøpe lunch, og har alltid med brød som niste. Hva kan jeg bruke nå da?
Må få kjøpt en atkins bok, nå sitter jeg med en reportasje fra bladet EVA forann meg som utgangspunkt.
Hvilken bok anbefales?
håper noen tar seg tid til å svare....
ja det er fantastisk. så mange her inne har gått ned på den måten. enten lindberg med lavglykemiske karbohydrater eller med atkins og ketolyse med sine 15 -20 kh.
beste rådet som finnes er å kjøpe boka og lese den til du kan den utenat. da klarer du deg best når du er igang. og alt etter om hvor kilo du har å ta av så kan du velge atkins/ketolyse hvis du har ca 20 kg eller flere å ta av eller Lindberg hvis du har mindre.
og sist men ikke minst, les boka nøye og postene som allerede her, før du spør. søkefunksjon er en fin ting. 
Lunsj kan f.eks.en tynnstekt omelett med fyll, rullet sammen som en tortilla, kjempe godt. du har mange muligheter til gode lunsjer om du har kjøleskap tilgjengelig og enda flere om du har mikro 
|