Sv: Elanessës (dumme) spørsmål
Det er forresten de som er mest ruglete utenpå som er best (og som faktisk har minst karber, og minst stein=altså mer innhold).
Jeg bruker å kjøpe et nett med avocado på en innvandrersjappe, dersom du har tilgang på det (sultan på løkka har nett på seks sju stykker til rundt tjue kroner, noe som er BILLIG!)
Jeg legger nettet i kjøleskapet, og tar ut en og legger den i romstemperert skap, så fort jeg har spist en så tar jeg en ny og legger i skapet.
Ser visst ut til at de jeg legger i kjøleskapet modnes en del saktere, så da han man dem lenger! (Logisk, ja?!?! )
Signerer ellers på oppskriftene over. Avocado til laks er bare himmels. Men avocado er også mettende og velsmakende nok til at man bare tar to halver og strør litt salt og pepper over og spiser med skje, akkurat som du ville gjort med en kiwi!
Gudd løkk!
Ps: Koriander som Nille skriver om over er et av de nydeligste krydderene som finnes, du kan både få kjøpt ferskt, tørket, eller tørkede frø. Gjør mye fantastisk for en enkel grønnsaksrett, virkelig!

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|