Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-07, 15:31   #8
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: må bli sosial

Jeg føler meg egentlig litt utenfor her jeg, for jeg elsker å snakke om alt og ingenting, både på nett og IRL. Men jeg er ikke veldig typen til å ta kontakt med andre jeg heller... men hvis jeg kommer i prat med folk så har jeg ikke problemer med å holde det gående. Har vel egentlig alltid vært sånn, i tillegg til at jeg har hatt endel forskjellige jobber som har tvungetmeg til å forholde meg til veldig mye forskjellige typer folk.
Men det er et godt poeng det med å snakke med folk man tror man ikke har noe til felles med. For det første kan det hende de er glad i å snakke og derfor holder satalen igang uten at man trenger å bidra med noe selv, også kan man plukke opp masse ting man selv kan dra nytte av i smalltalk seinere.

Men, dere som sier dere ikke har noe å snakke med folk om... hvorfor skal dere ha mindre interressante ting å si enn andre? Og husk at de fleste elsker å snakke om seg og sitt, så man kan være like stor bidragsyter ved å lytte som ved å snakke.