Opprinnelig lagt inn av Nille
Unnskyld hvis jeg virker dum nå, men hvorfor drikker/spiser du den der kokosolja ?? Det har jeg ikke hørt om før ...??
Det var ikke mye av det hos deg ? LITT grønnsaker er ikke NOK på Atkins !
Omelett er flott, men har du noe oppi omeletten ?? Vårløk, purre, paprika, tomat, ost, noen kylling/kjøtt rester...., salami skjært i småbiter...
Til kyllingen, kan du enten koke grønnsaker eller lage en salat.
Klart det er lett å spise en pizza når du er sulten, men det kommer av at alt det du har spist er veldig lettfordøyelige matvarer med lite fiber. Magen din har ikke noe jobbe med ! Så hiv i deg på fiberrike grønnsaker.
Dette her klarer du fint - ikke fortvil. Les trådene som er klistra her i forumet og hvis du har gammel bok, les den nye så snart du bare kan !
Jeg har boka framme hver dag - LYKKE TIL !
Hei
og takk for den lange responsen.
Ja spiser litt grønnsaker, vet ikke hvor mye jeg....ca. ett par håndfuller i løpet av en dag hvis man kan si det slik.
Men uansett så må jeg jo spise lite grønnsaker nå når jeg skal begynne med intro igjen. (i dag).
Kokosolja spiser jeg fordi den skal være det sunneste fettet og i tillegg mettende og uten karbo så da er saken klar. Men om jeg jeg blir vant med den er en annen sak, men jeg begynte med den i går da så jeg får gi den litt tid.
Udo's Choice er ikke så god heller må vel finne på noe å blande det i.
I omeletten bruker jeg; pepper, salt, kruspersille, gressløk og fløte, alt etter boka.
Jeg vet ikke om jeg skal øke noe mye på grønnsaker etter introen fordi jeg tror jeg er veldig følsom for karbo.
Er ikke så glad i å lage salat eller skjære opp grønnsaker heller så da er det jo greit.
Men kanskje jeg kjøpe ferdig blandet salat i butikken? Men den er sikkert kjempedyr?
Jeg har bestilt den eng. utgaven av Atkins nå. Venter i spenning! Hva kan jeg forvente egentlig? (i forhold til den norske). Har selvfølgelig også den nye "Atkins for livet".
Men er det greit å koke grønnsaker da. Vannet og vitaminene blir jo kokt ut! Foretrekker heller å steke lett jeg da. (noe jeg ikke har gjort ennå
Drikker masse vann ja.
Må nok lære mer og mer om Atkins, skal begynne på "Atkins nye slanke...." igjen tror jeg, så skal jeg lese den engelske. Jeg suger inn alt av Atkins nå.
Jeg SKAL bli slank til sommeren!!!
Hilsen gv,
lykke til du også!
|