Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-07, 14:34   #4
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Reduserer man fettinntaket etter hvert?

Jeg tar omtrent samme som deg (multivitamin, b-vitamin, krom, tran) høres jo okå ut, men søk i Atkins-trådene der det står mer om hva slags tilskudd man bør ta. Skal til å hoppe inn i induksjon selv nå snart, etter noen måneder på "streit lavkarbo".
Uansett så er det snakk om Sunt Fett fra Sunne Matvarer. Du må i verste fall proppe deg med slemme karber for at det skal ha den store innvirkningen når det er i gang, skulle jeg mene.
Les litt om hva faktisk fettet gjør i kroppen din.

Har du fått gode resultater så langt, da? *Nysgjerrig*!

Jeg tror du ikke bør bekymre deg for fettforbrenningen i de neste fasene etter induksjon, dersom du klarer å gjennomføre den. Bare følg boka, og ellers vil jeg anbefale de fleste tråder skrevet av vår godeste Nille som har fulgt et Atkins-kosthold suksessfullt siden tidlig nittitall. Der er det mye å lære
Lykke til!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat