Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-07, 18:36   #5
Borealis
Seniormedlem

Borealis sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 55
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Reduserer man fettinntaket etter hvert?

Opprinnelig lagt inn av Frank, her.

Takk for innspillet. Joda jeg har Atkinsboka, men tror ikke han sier noe om dette med eventuell reduksjon i fettinntaket (det er ei stund siden jeg leste boka). Ellers har du nok rett i at det er viktig å være oppmerksom på forskjellen på raske og langsomme karber.
Dette med kosttilskudd er også interesant. her har jeg neppe vært flink nok. Jeg tar et multivitaminpreparat, omega-3, C-vitamin og Q10. Dette er sikkert ikke nok......

Er heller ingen ekspert, men jeg vet ihvertfall at ketolyse-boka, der anbefales det et Lindberg-aktig kosthold, når ketolyseperioden er endt/du nærmer deg matchvekt. Og det innebærer litt mere karbohydrater (lav GI/GB), og noe mindre fett.
Såvidt jeg har forstått, er Ketolyse + Lindberg ganske lik Atkins induksjon + Atkins Vedvarende...correct me if I`m wrong!

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat