Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-07, 20:36   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Trenger noen tips i junglen jeg

Hei.
Ny jeg også, så velkommen til begge to
Har så lenge jeg husker vært overvektig... Nå ca 40 kg..
På mandag begynte jeg på Ketolysekuren, sånn delvis. Fikk ikke tabletter og boka før i dag, men har lånt av andre. Har merket stor forskjell på humør og energi ALLEREDE!!!
Har alltid slitt med søtsug. Sjokolade og brus har vært det værste. Allerede nå har søthungeren forsvunnet!
Jeg er ikke sulten rett etter et måltid lenger og syns dette er det beste jeg har vært borti hittil.
Jeg bestilte varer fra www.ketolyse.no søndag kveld, og de kom i dag. Boka har leg begynt å lese GRUNDIG for å få forståelse med hva som skjer i kuren.
Har venner som i et år har gått på ketolysekuren og det overbeviste meg til å prøve selv. Jeg er spent på hvordan dette kommer til å gå, men har veldig gode forhåpninger,,,

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat