Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-07, 20:52   #3
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 55
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Trenger noen tips i junglen jeg

Det første du må gjøre er å velge deg en filosofi; lån bøker på biblioteket eller kjøp de. Atkins, Bedre uten brød og Ketolyseboka og kanskje Fedons Metode.

Les og lær, surf her inne og sett deg skikkelig inn i hva lavkarbo innebærer. Ikke se begrensningene i maten, se mulighetene til ren, riktig mat!

Slutt med Reductilen! Kjemisk dritt som ikke er bra for kroppen (har selv brukt de så jeg vet hvordan de virker både på kropp og sinn). Alle de jeg kjenner som har brukt Reductil har lagt på seg igjen når de har sluttet med pillene... og ett år etterpå er de like overvektig.

Selv vil jeg anbefale Ketolyse, det er enkelt, lettlært og skrevet for norske forhold. Følg prinsippet, vei maten til du lærer deg hvor mye du kan spise av mat med karbohydrater og husk at å leve på 15 - 20 karber om dagen er noe du skal gjøre i en periode. Etterhvert skal du øke på og da er mulighetene enorme når du skal velge mat

Spør oss, snok i oppskriftene, les journalene og vær aktiv her inne med egen journal. Da vil du få masse støtte og oppmuntring underveis

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat