Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-07, 20:29   #1
Traxior
Medlem

Traxior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Bø i Telemark
Alder: 46
Traxior er ny på veien
Lightbulb

Ønsker noen tips...

På førstkommende mandag så starter jeg mitt nye liv, men jeg trenger noen tips/råd.

Jeg veier nå 139 kg hvorav vann er satt til 71 kg og fett er 22 kg for mye. Selvsagt er det individuelt, men siden vannmengden er så stor, er det dermed stor sjans for at jeg vil ha en for rask vektnedgang med ketolyse? (Tenker på iht mentalitet og løs hud.)

Jeg er også blodgiver, og pleier å være meget avhengig av å få i meg sukker etter jeg har tappet blod. Hva er alternativet for det på ketolyse? (Skal tappe blod en gang i uken 3 uker fremover)

Og hvordan er nikotintyggegummi å bruke på ketolyse? Strengt forbudt, eller går det? (hvis det ikke går, alternativer annet enn plaster?)

Og til slutt så hadde det vært vakkert med noen ukesmenyer. Jeg prøver å sette opp, men finner det vanskelig uten at det koster meg altfor mye penger som jeg ikke har..

Hva mer.. Jo, alternativer til ketolysepillene? (har ikke mulighet til å betale med visa for øyeblikket, bor forøvrig i Moss)

Og ellers om det er noe annet å bidra med, så er det bare å komme med tips.. (har boka, men ikke tilgang til diskusjonsforumet på ketolyse.no)

Puuh.

Traxior er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert med inspirasjon fra ketolyse Svar med sitat