Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-07, 16:46   #2
Gamla
Potius sero, quam numquam

Gamla sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Ønsker noen tips...

Velkommen Traxior!
Følger du ketolysekuren etter boken tror jeg at du vil gå ganske raskt ned i vekt. Er du mann og kanskje ikke har gått på mange kurer tidligere går det raskere enn om du er kvinne og har utallige kurer bak deg.
Det med løs hud er veldig individuellt, du ser det underveis om det blir et problem. Personlig har jeg gått ned mange kilo uten særlige problemer etterpå.
Sukker skal du jo helt klart ikke ha mens du går på kuren. Trodde(men vet ikke) at det viktigste var å erstatte væsken. Jeg vet heller ikke hvorvidt det er tilrådelig i det hele tatt, men å tappe blod hver uke synes jeg er veldig ofte! Snakk med legen om det!

Har ingen ukemeny å gi deg, men en er oppført i boken. Bruk den og lag dine egne varianter,- da får du et kosthold som passer din egen smak og pengepung. Vei maten til å begynne med og husk å bruke mesteparten av KH til varierte salater og grønnsaker.

Ketolysetablettene er produsert spesielt for kuren og er selvsagt det beste, men hvis du går inn på nettbutikken på www.ketolyse.no og forstørrer preperatene så kan du lese hva de inneholder. Tror disse blir de billigste. Kontakt Ketolyse og hør om det er mulig å bestille uten Visa, - eller kanskje du rett og slett skulle skaffe deg Visa. Like viktig som å følge dietten er det å trimme hver dag!

Ble visst ikke mye hjelp i dette, men tilslutt vil jeg bare anbefale deg ketolyseforumet, det er iallefall kjempeflott, .... men der trenges jo også Visa!
Lykke til!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat