Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-07, 16:19   #1
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Vondt i underkjeven...

Skjeia ut med litt cola light i dag, og like etterpå merket jeg at jeg fikk vondt omtrent nede i halsgropa. Dette vonde forplantet seg oppover og havnet tilslutt i underkjeven! Vondt hele veien. Kjenner at det vonde flytter seg frem og tilbake i kjeven, i selve beinet. Har hatt det før uten å tenke på årsaker, men det eneste nye jeg har tilført maten min er kullsyre og koffein fra colaen. Kan kullsyra lage bobler i blodet og lage vondt ala det nitrogen kan? (har dykka litt før i min ungdom og mener å erindre noe om nitrogenbobler som kan gjøre vondt )

Det gjør skikkelig vondt og hvis colaen eller kullsyra er årsaken vil jeg gjerne vite det.

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat