Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-07, 19:33   #5
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Lusekilo ja, men viktig for meg.

Vekttap er ikke en lineær sak, hvor en går ned jevnt og det samme her uke. Noen uker står det stille, noen uker forsvinner det litt, noen uker mer. Det er helt normalt. Å spise frukt er ingen god ide, den inneholder fruktsukker og du ødelegger bare balansen i blodsukkeret ditt. Fortsett slik som du gjør nå. Litt mer karber i form av grønnsaker er OK.

Vær oppmerksom på at det går treigere og treigere med vekttapet dess nærmere måldet du kommer. Mange går ned raskt de første 10-20 kiloene, så plutselig stanser det opp og en kan bruke et år på de soste 10-5 kiloene. (Been there done that). Tålmodighet er saken ! Kroppen din har ikke alltid samme syn som deg på hva du bør gå ned. Den trives kanskje der den er nå og vil ikke lenger ned. Da må du kjempe litt lenger !

Husk også at dess mer en har å ta av dess fortere går det. menn går også fortere ned en kvinner. Urettfrekt, men slik er det.

Mitt råd er at du må være tålmodig. Øk forsiktig på grønnsaker, nøtter og bær, men ikke legg til frukt enda !

Det er IKKE lusekilo, det er noen f**** irriterende kilo som biter seg fast - og bare de som har opplevd det vet hvor frustrerende det er !