Sv: atkins vaffel mix?
Opprinnelig lagt inn av Nille, her.
De er vel ikke for fete for Lindberg vel ? Kjenner flere "Lindbergere" - inkl. flere kursledere, som spiser sjokoladene og barene.....
En digresjon:
Det har flere ganger fra Lindbergs side bli påstått at "Dr. Robert Atkins oppfordrer til økt inntak av fett av alle typer". Dette er ikke riktig, - og om Lindberg hadde hatt tid til å oppdatere seg på Atkins og ikke lese gamle bøker fra 1992 (den utgaven den norske oversettelsen bygger på), hadde han også sett at Atkins advarer mot de samme fett typer han selv advarer mot. Og det er jo helt klart at han som selger barer og sjokolader selv ikke kan anbefale en konkurrents varer på sine sider.
Nei, produktene til Atkins er ikke for fete for Lindberg-kosthold. Men det er ikke dermed sagt at jeg anbefaler Atkins produktene. Personlig kjøper jeg de vanligvis ikke. Overprisede produkter som ikke smaker særlig bra spør du meg...
Takk, snille Nille! 
Jeg er i en sånn fase der jeg er redd jeg driver og blander Lindberg og Atkins, og er redd for å drite meg ut. Men vet jo at Atkins vedlikehold er likt Lindberg, så får prøve å sette meg skikkelig inn i det.
|