Ikke vær sinna Cathrine ! Det er 100 % sikker bare vannvekt. Det jeg ville prøvd å kutte ut først er bacon svor/crisp eller hva det heter. Det er mye salt i det og salt binder vann. Det er det eneste "maten" jeg ser som skulle forårsake vannansamling. Du spiser eller drikker ikke noe med aspartame eller sukkeralkoholer i, som er en annen grunn.... Du kan ha eggløsning, eller nærme deg mensen. Det er masse vis av årsaker til at vekten varierer opp og ned !
Du har ikke spist noe de siste dagene som skulle tilsi at du skulle legge på deg 0.5 kg i fett. Vekten kan variere opp og ned 3 kg i løpet av et døgn, bare på grunn av vann. Det er derfor Atkins sier du bare skal veie deg en gang pr uke. Hvis du veier deg hver dag blir du bare stressa og desillusjonert.
Husker du og jeg fortalte om kroppen sreaksjon til forbrenning ? Den fyller fettcellene med vann og sparer og sparer - og vekta går ikke ned....så slipper den alt vannet og du kan plutselig ha gått ned.....
Ikke mist motet på grunn av noen gram ! Stå på, du klarer dette, du har vært så flink atte !!
Klem fra meg !