Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-04, 21:02   #4
mam
Seniormedlem

mam sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Tusen takk for svar, det hjalp fortere enn Paracet

Ja, egentlig skjønte jeg selv hva som var galt. Men å få gjort noe med det var verre. Forrige uke gikk så greitt helt til lørdag, da ble jeg syk. Sluttet nesten å drikke vann, drakk bare te. Og det ble uregelmessige måltider og nesten ikke grønnsaker. Fy!

Det bare "balla" på seg. Begynte å drikke noe smaksprøver av instant ingefærte som jeg hadde fått på helsekosten. Jeg så at det var sukker i det, men drakk det lell. Kom vel ut av ketosen etter et par sånne kopper, stix'en er helt lys sist jeg testet. Prøver å gjøre godt igjen nå med vann og grønnsaker. Kanskje jeg kommer i ketose igjen uten å gå om induksjon? Vi får se.

Imorra må jeg kanskje bli hjemme igjen. Nå har mannen min fått svineriet, og han mener han er for dårlig til å ta seg godt av knøttet. Vi får se, det er vel noe som heter at man kan være hjemme når barnepasser er syk? Jeg har bare jobbet litt over 1 mnd og har ikke tenkt over dette.

Får rapportere bedre i kommende MUP. Igjen, takk for varme tanker!

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat