Stakkars gutten din og stakkars deg! Jeg vet, tror jeg alt om syke barn. Det å ønske å kunne "dele" seg mellom to barn, når den ene er syk på sykehus. Dilemmaet du opplever som mor og den store redselen og fortvilelsen over å se sitt barn lide. Det er utrolig vondt! Har selv opplevd det når minstemann ble født og holdt på å dø fra oss og senere også med innleggelse, masse slanger og blodprøver. Unge som er slapp og ikke spiser og ikke drikker. ER bare helt vaskeklut. Har lyst til å være der hele tiden samtidig som man vet at det er en der hjemme som trenger deg like mye. Og når man er hjemme har man bare lyst å være på sykehuset hos den syke.
Mannen din er der. Det viktigste er at EN av dere er der.
Det er utrolig slitsomt og deprimerende å være på sykehuset. Man går i konstant redsel og fortvilelse, tusen spørsmål og sikkert også lite søvn og hvile.
Du gjør det aller beste for alle ved å ta deg en pause fra sykehuset og være hjeme. Både for det barnet som er hjemme men også for at du kan komme mer uthvilt tilbake.
Mannen din gjør en god jobb som er der og du kan ikke dele deg!
Sykehuset er det beste stedet barnet ditt kan være nå. Vit at de gjør alt de kan for at han fort skal bli bra.
Og så skal jeg tenne et lys for barnet ditt og tenke på at han snart skal bli frisk igjen!
Jeg tenker på dere og håper at alt snart snur seg til det bedre!
klem fra Carbokiller