Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-07, 23:43   #8
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Høykarbomåltid gir vektnedgang?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

For meg funker ikke det i det hele tatt... Men det er kanskje fordi jeg er på lindberg og ikke ketolyse eller atkins?
De gangene jeg har hatt "utskeiedager" så gå vekta oppover igjen kjapt. Ref ukas veiing....
Før ga det ikke så store utslag, så det er nok som nille sier, kroppen vender seg til alt. Det samme opplevde jeg mens jeg gikk på lavfett, at først var det ikke noe poblem å ha dagr med fet mat innimellom, men etterhvert ble det helt feil....

for meg funker det absolutt ikke heller. Og de fleste jeg kjenner på Atkins/Ketolyse funker det heller ikke for. Men det funker jo for EAT-folket, og disse som sier de har "kosedag" eller spiser hva de vil i helga. Spiser de noe (i det hele tatt) midt i uka da tro ?