Sv: virker kuren ikke på mig?
Opprinnelig lagt inn av Monix, her.
hei igjen
nu har jeg gået på denne kur i 2 uker og har ikke tabt mig et gram
Drikker 2-3 liter vand dagligt
Spiser:
2 æg med bacon
salat med agurk, tomat, avokado, selleri og osteterninger eller tun
3 kopper kaffe
3 skiver hildeborgs brød med smør og ost
1 glas light saftevand
kød med brocolli eller blomkål og fløte sopp sauce til
Kveld: bacon snacks eller atkins bar!
ved ikke om jeg spiser for meget men kan simlepthen ikke klare mid med mindre, uden at jeg hele tiden tænker på mad!
Fatter ikke at jeg efter 2 uger ikke har tabt noget som helst
Er det fordi at denne kur slet ikke passer til mig som kun vejer 8 kg for meget????
jeg cykler 20 min om dagen og får alle kosttilskud fra ketolyse.no(har taget dem siden mandag)
Har noen tips til deg jeg: - Husk at alle måltider skal inneholde proteiner, fett og grønnsaker (dette er VELDIG viktig)
- Kutt ut kaffe (eller gå over til koffeinfri). Noen går ikke ned når de drikker kaffe, du kan være en av dem.
- Spis mindre av Hildeborg sitt brød (1-2 skiver er max pr dag). mange reagerer på frø og nøtter som dette inneholder en del av. Du kan være en av dem
- Kutt ut kunstig søtstoff som i saft og Atkins barer (sistnevne er kjent som "partystopper", dvs hemmer vekktap)
- Husk at baconsnacks binder vann og ikke bør spises for ofte
- Vær forsiktig med fløte - mange tåler ikke denne heller
Jeg tar ikke av om jeg spiser/drikker slik du gjør. Dessuten har du akkurat begynt med ketolysepillene. Gi det iallefall 14 dager til med justeringer, så er det god sjanse for endringer
Det er mulig du har for lite å ta av - men uansett skal du - om du ikke merke forskjell på vekt - iallefall merke forskjell på klærne.
Ikke gi deg !!