Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-07, 14:55   #79
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: O`boy - men mer om melk & sånn ...

Opprinnelig lagt inn av Kristian, her.

Syns ikke det spørsmålet om Oboy var så dumt jeg da. Oboy inneholder jo kakao og det skal jo være sunt, melk vil jo også de fleste si er sunt. Og spørsmålet var om hvor usunt det var og dermed så ante hun nok at svaret ikke kom til å bli særlig positivt

Ok, kanskje ikke dumt, men svært naivt... Å i det hele tatt erstatte et måltid med noe som inneholder ca 90 prosent sukker, og hvor den lille kakaomengden er instantisert, altså bundet til sukkeret for at det skal lettere blandes ut, kan da neppe være sunt! Men dette vet du jo sikkert.
(Jeg har jobbet i lageret til kraft..)
Når man har gått til et bevisst valg å registrere seg på et lavkarboforum, så er jeg overrasket over spørsmålet i grunn. That's all
Og, hehe, ikke mye til positive svar nei, men dog en fruktbar diskusjon.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat