Sv: Min vei mot bedre helse.
Jeg måtte dessverre gå tilbake til mitt opprinnelige kosthold basert på lav glykemisk belastning. Urinprøvene er normale igjen. Selvsagt har jeg ennå mikroalbuminuri, men resten av prøven er normal.
Utrolig har blodsukkeret mitt gått ned etter at jeg avsluttet ketosen. Det er ikke optimalt normalt, men holder seg under 10 og er stabilt.
Forhåpentligvis er min lange stressperiode snart over. Huset er i siste fasen nå og vil bli innflyttingsklart om noen få uker. Jeg hadde min siste laserbehandling av øynene forrige tirsdag og skal kun til oppfølging om 6 uker til. Det er mulig at jeg trenger flere behandlinger i fremtiden, men det er heldigvis over for denne gang. Tannlegen vil vel snart ringe også og gi meg time til rotfylling. Når jeg er ferdig med den vil det verste tannstyret være over.
Livet mitt vil da gå inn i en mye roligere fase og kroppen min vil da kunne komme i en mer stabil fase. Jeg håper at blodsukker og vekttap vil gå lettere med en mer rolig hverdag.
Jeg er ikke så mye her inne og skriver aktivt, men jeg er innom nesten daglig for å lese. Jeg setter mye pris på folket her og mange lærerike innlegg. En annen ting er at folk her har en mye hyggeligere tone enn de har på mange andre forum.

|