Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-04, 19:34   #810
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Advarsel - Dritt Snakk !!!

Jasså, Nalana er alene og vil ha selskap i 1000-tråden. Også kommer det ingen ??? Etter ALLE de meldingene du har lagt inn i dag ?? Hva skal jeg skrive om da ? Noe dritt kanskje ?? Har vært og kjøpt Herba Plus Urilan og Lax Plus i dag. Skal ta en liten tarmrens hadde jeg tenkt. Alt slagget i tarmene har godt av å fjernes innimellom. Av erfaring forbrenner min kropp av en eller annen grunn bedre og mer - OG utnytter næringsstoffene bedre etter en slik kur. Det er 1 år siden sist. Da forsvant det mye ..... Så neste uke kan det bli gøy å være på jobb.......oooooooops