Tråd: Kinamat
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-07, 12:14   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Kinamat

Opprinnelig lagt inn av Monen, her.

Noen som vet hvordan sausene på kinarestaurantene er? Har en mistanke om at det er mye sukker?
Har sett på de forskjellige woksausene i butikken, og det er jo himmelstor forskjell på de forskjellige typene. Så det er kanskje ikke mulig å svare på? Biff chop suey f.eks? Kutter ut risen da selvfølgelig

Hei.
Viss kinaresauranten lager sausene selv, kan det nok være vanskelig å svare på. Men det går an å spørre.. har ikke sett på de ferdige posene i butikken. Sikkert stor forskjell.. Husker hvor mye karber det er i de forskjellige? Vi har alltid spist masse kinamat, men ikke nå etter vi begynte på kuren. Nok med å lære seg det grunnleggende først og bli litt mer dreven.. Hadde vært godt med litt annen mat snart

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat