Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-07, 11:51   #2
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Kva gjer eg feil???

Mener jeg skrev til deg eller enn anne her - et annet sted - at det ikke er lurt med barer. At de er kjent for å hemme vekttap.

Om du gjør ketolysekuren riktig vil du IKKE legge på deg. Men du må spise "ren" mat og ikke ferdigmat, barer og kunstig søtstoff !
Ellers er det vanlig at vekten står stille - og/eller at kroppen samler litt vann etter de to/tre frøste ukene. Den tror den blir sultet og sparer på det den kan, nemlig vannet. Etter en stund finner den ut at den får nok mat og så slipper den vannet igjen.
Det kommer også litt an på hvor du er i syklusen din. Ved mens og eggløsning er det mange som veier et par kilo mer enn "normalt".

Det har gått altfor kort ti til at du skal fortvile nå.

Fortsett slik du gjør, det går bra !