Tråd: Kviser
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-07, 14:20   #27
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Kviser

Opprinnelig lagt inn av Manina, her.

Til Nille:
Ja, dette er vel det jeg ikke etterlyste, for det er jo symptomatisk.

Sorry !

Opprinnelig lagt inn av manina

Jeg vil heller ha en årsakssammenheng, som kanskje kan føre til at folk ikke behøver å få kviser i utgangspunktet........

Men det virker som at de fleste har opplevd at det påvirkes på et eller annet vis. Og jeg tror at det har med hormoner å gjøre, siden lavkarbo påvirker hormoner som i utgangspunktet er i ubalanse etter langvarig høykarbokosthold.

Ja......... det var det jeg skrev da....... Er ikke det en årsakssammenheng ? Eller misforstår jeg totalt her ?

Sitat:

Så hvorfor blir noen verre og andre bedre? Og de som blir verre; blir de bedre etter hvert?

Fordi kroppen kvitter seg med faneskapen i "renseperioden" - og man blir alltid verre før man blir bedre.

Det er FÅ som blir dårligere i huden eller får dårlig hud av lavkarbo kosthold OM DE SPISER RIKTIG. Men for de som ikke klarer å gi slipp på kunstig søtstoff og koffein kan det muligens vedvare, da disse kan spille inn på hormon balansen. Det finnes også de som har allergier/intoleranser som slår ut via huden. Eller man tar medisiner som også slår ut på den måten. Dette er jo ting man bør finne ut av.