Tråd: Fettlever
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-07, 20:01   #15
Fridolina
Seniormedlem

Fridolina sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Oslo
Alder: 45
Fridolina er en juvelFridolina er en juvelFridolina er en juvel

Sv: Fettlever

Opprinnelig lagt inn av tbear, her.

Hvem mener du, Fridolina? Jeg kan ikke se at noen i denne tråden har uttrykt at de har fått fettlever av lavkarbo (?). F eks hadde Spungeworthy fettlever før lavkarbo-starten. Derimot indikerer tråden at lavkarbo generelt kan bidra til å unngå å få fettlever, evt også å kurere.

Denne tråden handler egentlig mest om hvordan lavkarbo kosthold ofte møtes med useriøs og til dels svært mangelfullt begrunnet skepsis/kritikk (ikke bare det selvsagt - men ganske mye). I så måte må jeg gi full støtte til Nilles synspunkter. Jeg mener også å ane en viss frustrasjon bak Nilles innlegg, noe jeg ikke synes er rart på bakgrunn av at hun bruker så mye av sin kunnskap og erfaring til å imøtegå lettvintheter og løse påstander.

menar bare att de fleste er veldigt raske med å si att det ikke kan vara sant - når det er noen som "hørt" om noen som fådt en negativ virkning av lav-karbo kosthold.
Vi her inne kan ju ikke si att det er sant eller ikke sant om spesifika tillfellen..Men att det faktiskt finns en mulighet att noen reagerer negativt også..(ettersom allas kropper funkerer forsjelligt)

Er på mine siste "ønskekilon" nå Mål: 60 kg
ca 3,5 år senare och uppe i 73 kg igensucks
[/IMG]
Fridolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat