Tråd: Fettlever
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-07, 22:51   #21
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Fettlever

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Oisann ! Det var da veldig..... Det var nå en generell påminnelse og ikke myntet på deg. Diskusjonen i tråden kom litt på viddene, noe jeg kanskje var med på selv. Og siden jeg nå engang er admin tillot jeg med å minne på hva spørsmålet var. Beklager at det irriterte deg.

Men for all del, alle har lov å være så irriterte de bare vil - også på meg. Og jeg har ikke bedt noen fjerne noe som helst.

Nei, jeg vet det. Grunnen til at jeg fjernet det var at jeg ikke ville det skulle se ut som jeg kritiserte noen spesielt, for det var ikke meningen .

Jeg reagerte siden påminnelsen din kom etter mitt innlegg, og jeg oppfattet det derfor som myntet på meg. Beklager det. Enig i at det "kom litt ut på viddene" med bidrag fra de fleste her - men så er det jo en gang slik diskusjoner utvikler seg, eller hur? Ikke for å være noen bråkmaker, men jeg synes det er mer interessant med en diskusjon enn et spørsmål-svar og ferdig med det ... Ihvertfall noen ganger

Og jeg synes det er viktig at vi slipper frem kritiske røster her. Ingen har monopol på sannheten, og det er et viktig tema synes jeg.

Men nå skal jeg ikke fortsette å føre tråden ut på viddene lenger ... Jeg misforsto, Nille. OK?

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat