Opprinnelig lagt inn av Mari-Ann, her. Hei Jeg begynte på Eurodietten for 14 dager siden og har gått ned 6 kilo Meningen var at jeg skulle ta fase 1 i 20 dager og så gå over til fase2. Etter 1. uka på fase1, bestemte jeg meg for at jeg trengte et måltid å glede meg til. Dermed spiser jeg omelett av 2 egg og salat en gang om dagen (eller et kyllingbryst, fisk + salat). Dette går mye lettere og man kan spise sammen med andre.J Jeg har gått på Ketolysedietten for 2 år siden og hadde god effekt av den, men har dessverre gått opp alt igjen Denne gangen starter jeg med Eurodietten for å gå litt raskt ned i begynnelsen (skal ned 30 kilo ) Veldig motiverende å lese her i forumet om hvordan det går med andre. Mari-Ann
Opprinnelig lagt inn av Mari-Ann, her.
Hei Jeg begynte på Eurodietten for 14 dager siden og har gått ned 6 kilo Meningen var at jeg skulle ta fase 1 i 20 dager og så gå over til fase2. Etter 1. uka på fase1, bestemte jeg meg for at jeg trengte et måltid å glede meg til. Dermed spiser jeg omelett av 2 egg og salat en gang om dagen (eller et kyllingbryst, fisk + salat). Dette går mye lettere og man kan spise sammen med andre.J Jeg har gått på Ketolysedietten for 2 år siden og hadde god effekt av den, men har dessverre gått opp alt igjen Denne gangen starter jeg med Eurodietten for å gå litt raskt ned i begynnelsen (skal ned 30 kilo ) Veldig motiverende å lese her i forumet om hvordan det går med andre. Mari-Ann
Gratulerer med vektnedgangen og lykke til videre