Hei! Jeg er nybegynner her, og har tatt meg mål om å gå fra 102 tunge og slitsomme kilo, ned til rundt 70. Jeg har vært jo-jo slanker siden jeg gikk på ungdomskolen....det vil si i ca 20 år! Og alle tidligere kurer har gått ut på å spise mindre og holde meg unna alt som smaker godt! Har selvfølgelig gått ned noen få kilo, men har alltid gått opp igjen det jeg tok av + noen kilo til. Men tror jeg endelig har funnet kuren som kan funke for meg. Har vært på induksjon nå i 14 dager. Har ikke vært sulten, og jeg kan spise god mat! Kan det være bedre å være på slankekur??! Jeg har hittil gått ned 5,5 kilo. Før hadde jeg søthunger nesten hele tiden, og etter hver middag sank jeg ned i sofaen og ble der resten av kvelden. Jeg orket ingenting og var trøtt bestandig. Nå klarer jeg nesten ikke å sitte stille, jeg har masse energi og søte fristelser frister ikke lenger! Hurra! Håper det fortsetter slik! I helgen var jeg for første gang på flere år med ungene ute i snøen. Vi drev på hele dagen, og var deilig slitne når kvelden kom. Til og med ungene bemerker at jeg er mer aktiv. Har hatt mye hjelp i denne nettsiden, takk til alle som deler sine gode råd! Skal komme med mine når jeg er litt mer dreven! Hilsen fra Groost